En kakeldröm

 
Bilder från Pinterest, sammansatta av mig
 
Nu är det absolut inte aktuellt med nytt kakel och klinker i vårt badrum. Det hindrar mig dock inte från att
drömma mig bort till dessa badrum med plattor i hexagon/honeycombform. Visst är det fint?
Gillar man inte det grafiskt svart/vita tycker jag att de i marmor är väldigt neutrala och vackra.
 
Jag gillar det verkligen! Vad tycker ni?
 
För övrigt tycker jag att fiskbensläggningen på väggen längst ner till vänster är en väldigt kul idé! Borde fungera med de flesta långsmala plattor.
 
 
Allmänt, Inredning | badrum, golv, inredning, inspiration, kakel, klinker | |
#1 - - Maria:

Super snyggt, speciellt det med marmor
Kram

Svar: Kul att du också gillar det!
Kram
species.blogg.se

#2 - - Jhennifer :

Verkligen snyggt! Älskar marmor 😀

Svar: Eller hur? Ja marmor är ju ett material att satsa på också, det går väl aldrig ur tiden..
Kram
species.blogg.se

Upp